Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mensen zonder gezicht

sietske
13 jaar geleden

Hoi utopia, ik heb maanden dezelfde droom gehad

Ik zwaaide mijn zoon uit. Die stapte in een kleine auto met een open dak. Als hij zich naar mij toe draaide om gedag
te zeggen had hij een capuchon op en had hij geen gezicht Daarna werd ik wakker

. Deze droom heb ik echt maanden lang achter een gehad.

Heb je daar een uitleg voor

13 jaar geleden

Hoi sietske

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken.

Evenals in het waakbestaan kan hij ook in de droom zijn gezicht verliezen. Dit is altijd een duidelijke waarschuwing dat er iets behoorlijk mis is met zijn psychische gesteldheid. Waarschijnlijk plaats hij zichzelf in het waakbestaan te veel op de achtergrond. Hij zou er goed aan doen zichzelf meer te profileren

Vaak dromen we over onze zoon als we in het waakbestaan zorgen om hem maken. Soms dromen we over onze zoon omdat we in het waakbestaan nalatig zijn geweest.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024