Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Al paar dagen bang wakker worden

Danny
13 jaar geleden

Hallo mensen,

Afgelopen nachten wordt ik meerdere keren in de nacht wakker en dan zit ik voor een muur dat gevoegd moet worden..! ( ik ben voeger van beroep )
Ik zit in mezelf van ja komop danny dit moet af maar dan realisser ik me dat ik in bed lig en probeer ik weer te slapen!

Het brengt best zo nu en dan paniek met zich me. Omdat het soms overkomt dat ik het niet kan terwijl ik een vakman ben en tevens staat me baas soms naast me van Danny dit moet vandaag af zijn terwijl die in het echte leven altijd heeel relax is!

waarom ik dit heb weet ik niethiervoor nooit ergens last van gehad en nu lijkt het elke avond raak te zijn! Hopelijk weten jullie iets

greetz

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024