Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gevangenis/tralies en verrekijker.

You-got-problems-MauriceS
13 jaar geleden

Droomde dat ik (vanuit een afstand aan de buitenkant) ontzettend enge tralies, lange zag en in de verte achter de tralie's lag een super enge, grote gevangenis. Erna stopte de droom als een film maar toen begon de droom weer, stond weer op dezelfde plek vanuit een afstand, alleen keek ik nu door een verrekijker (en de tralies en gevangenis waren weg) en zag ik in de verre verte een extreem groot landhuis. (met veel verdiepingen en ook gras/planten aan de muren van het huis)

Ik kan de droom zelf in zo verre intrepeteren dat ik op dit moment door mezelf nog in "een enge gevangenis" zit (ben heroine-verslaafde) en als ik niet stop, blijf ik in die enge gevangenis. Als ik wel stop (want door de verrekijker kijken in de droom, betekent letterlijk in de toekomst kijken?) dan verdwijnt de gevangenis en komt er een groot huis. (de betekenis daarvan?)

Klopt dit en wat is de betekenis van dat grote landhuis? (met vele verdiepingen)

Dank!

13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb geleerd dat als je over een huis droomt , dat in feite een droom over jezelf is.
Als jij stopt met het gebruik van verslavende middelen komt dat huis met al die kamers binnen jouw bereik.
Die kamers staan voor mogelijkheden, kansen.
Deze droom laat je zien wat er mogelijk is als je stopt met de heroine

grijp je kans.

Groetjes,
Marijke

M
12 jaar geleden

Dankjewel Marijke, de lichamelijke afkicksverschijnselen houden me tegen om te stoppen dus ben bang dat ik voor eeuwig in die enge gevangenis blijf.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024