hoi, deze nacht heb ik gedroomd over een klein meisje waar ik moest voor zorgen, ik heb het meisje niet echt kunnen zien maar voelde een sterke aanwezigheid, een aanwezigheid waar ik verantwoordelijk voor was, maar het meisje wilde precies niet dat ik voor haar zorgde, er waren ok andere personen aanwezig, deze kan ik mij echter ok niet meer herinner, hun aanwezigheid voelde niet zo sterk als die van het kind . nu komt het het, volgens mijn vriendin heb ik een hele nacht zitten roepen en van mijn voeten maken tegen mijn ex vrouw, van waarom kon je erbij blijven , zag je gie dat niet, domme staak, enz... een dik jaar geleden is mijn dochter overleden, dit door mishandeling van haar vriend waar ze een verkering mee had, het rare aan dit alles is dat ik niet gedroomd heb van mijn ex vrouw, ik voelde haar aanwezigheid niet, maar van een klein meisje waar ik moest voor zorgen. en toch heb ik blijkbaar enkele uren ruzie gevoerd met haar deze nacht, met als resultaat om 5 uur wakker, nat int zweet,
wat betekent dit alles? want dit heeft een zware invloed op me persoon tijdens de dag, voel me van de kaart geveegd na een zware strijd geleverd te hebben.
mvg beblaere birgen