Hallo,
Ik heb deze droom al een stuk of duizend keer gedroomd, echter is de droom steeds anders. In vorige dromen ben ik altijd tientallen tassen (vol spullen maar altijd met HEEL veel kleren) aan het verpakken voordat ik ergens na toe kan, de kleren die ik moet meenemen/verpakken is echt ziekelijk veel, maar ik kan gewoon niet weg zonder ik niet ALLE kleren meeneem want dan raak ik van slag, na alle kleren te verpakken loopt het altijd een eeuwigheid uit voordat ik klaar en uiteindelijk beland ik te laat waar ik moet zijn of ga ik zelfs helemaal niet omdat het al te laat is.
Nu droomde dat ik in de gymzaal (van waar ik vroeger echt op basisschool heb gezeten) we waren in het omkleed-hokje aan 't omkleden en was WEER kleren aan het inpakken maar toen riep de leraar me vanuit de gymzaal, ik liep de gymzaal in/waar de atributen want de leraar zei dat er daar nog een hoop kleren van mij lagen, ik wist het niet eens meer dat die daar lagen (het verschil met vorige dromen is dat ik toen ik ging kijken dit waren echt super mooie kleren die ik al een eeuwigheid kwijt was!) het waren echt super mooie kleren, ik was wéér uren/dagen bezig voordat ik alles had ingepakt, we moesten nu echt gaan omdat de rest allang weg was, maar het rare is ik kan me het einde van de droom maar vaag herrineren, ik weet wel 100-% zeker dat ik in tegenstelling tot andere dromen nu wel ALLE kleren had kunnen inpakken op tijd, we liepen vervolgens na de uitgang en vanuit daar kan ik het me niet herrineren, ik weet dus ook niet of ik de uitgang gehaald heb.