Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mensen waarmee ik geen contact mee heb in mijn droom.

'Angel
12 jaar geleden

Hallo!

Vannacht droomde ik dat ik 2 mensen waarmee ik geen contact meer heb in mijn droom zag. Die mensen waren typische aso's en zaten op mijn school. Maar ik zag ze dus in mijn droom terwijl ik hun helemaal niet spreek/nooit spreek.

Ik zag dat ze in een klaslokaal naast elkaar zaten en ik zat een tafel verderop. Hun waren met hun blackberry bezig en een paar jongens waren omringd aan die tafel. 1 daarvan had panterprint aan en die ander een roze blousje. Naja who care's. Maar ik zou graag die betekenis willen weten, waarom ik hun zag?

Ik zag ook dat ik één asojoch ging toevoegen op hyves maar hij accepteerde mij niet, oke faal.

x

braon
12 jaar geleden

Een school of klaslokaal staat voor de betekenis levens-lessen leren. Waarschijnlijk kan jij op dit moment/in het verleden van die "aso's" toen in je klas een levensles leren of wijsheid opdoen, misschien accepteerde hy je in het echt ook niet? Of je kan nu belangrijke lessen gebruiken die je toen op school/van die aso's geleerd heb.

Maar een klaslokaal staat ook symbolisch altijd voor iets leren. De betekenis van het roze bloesje of panterprint weet ik niet.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024