Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Lift

12 jaar geleden

Ik heb vaak dezelfde droom die zo gaat.

Ik stap in een lift (het is een beetje schemerdonker) en die lift die gaat keihard omhoog, oneindig ver. Hij stopt niet meer. Op het moment dat ik kijk op waar op welke etage de lift is, staat hij op 99 en is de lift gestopt. Ik stap uit en het is schemerdonker. Ik probeer met de trap naar beneden te lopen, maar als ik voor de trap sta, wordt ik wakker.

Weet iemand wat het zou kunnen betekenen? Ik droom het erg vaak en wil graap weten wat het betekent.
Alvast bedankt!

12 jaar geleden

Hoi

Het gebouw is het symbool voor je lichaam. De lift waarin je van verdieping naar verdieping reist geeft de verschillende gebieden in jou psyche weer waar extra aandacht op wordt gevestigd. Brengt de lift jou naar een hoger gelegen verdieping dan kan je rekenen op inzicht. Daarbij zou je met de hulp van anderen eindelijk eens zonder al te veel inspanningen vooruit kunnen komen in het leven.

Het getal 99 wil zeggen dat er iets boven in je hoofd iets helemaal niet goed zit

De trap vormt verbindingen tussen de verschillende verdiepingen, welke op hun beurt symbool staan voor de verschillende gedeelten van jou persoonlijkheid, je wil dat gedeelte verlaten, maar dat lukt niet, omdat je daar nog niet klaar bent en blijft het duister, probeer dat helder te krijgen

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns..

12 jaar geleden

Hoi,

Dit kan inderdaad kloppen, ik zit namelijk in de puberteit.
Is misschien het overstappen van de etage? Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Erg bedankt.

12 jaar geleden

Hoi

Ik denk dat je niet kan overztappen, als het ene probleem nog niet opgelost is.

Groeten H@ns.

Deze discussie is gesloten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024