Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vampiers in mijn droom

Kim.
12 jaar geleden

Hoi!

Ik had vannacht een hele rare droom:

Ik wandelde een soort trap op haar een hooizolder, samen met 5 andere meisjes. Daar stonden twee mensen: Een vrouw en een man. Ze hadden beiden donker haar, donkere kleren en een spierwitte huid. We wisten meteen: Er dreigt gevaar. De man sprak ons aan; Hij had een Oost-Europees accent. Opeens ontblootte de vrouw haar tanden: Ze was een vampier. We gilden en renden naar beneden, het huis in. (Nu waren we opeens in mijn eigen huis...) We verscholen ons achter een muur in de keuken en ik gooide een handdoek om mezelf heen (hij was wit..???).De vrouw kwam naar beneden en riep ons. Een vriendin van mij, die er ook bij was, sprong door de keukenruit heen (het glas was weg) in de sneeuw. Opeens stond de vrouw stil en prevelde wat in zichzelf: Nu dook ook ik door het glas, alleen mijn voet bleef haken aan de gele waslijn (??) en ik maakte kabaal. De vrouw gilde en begon de schelden en sneeuw naar ons (mijn vriendin en ik) in de tuin te gooien en riep:
'Stomme zwarte pieten! Jullie zijn niet zomaar van mij af! Ik heb dorst!'
Nu doken ook alle andere meisjes door het glas en de kropen half door de sneeuw richting de poort. Hij zat op slot. Zo snel als we konden klommen we eroverheen. Ik zei nog:
'Het spijt me heel erg als jullie sterven! Zorg voor jezelf!'
Ik kon opeens niet meer rennen: Mijn voeten leken van lood en ik glipte de hoek om uit de steeg. Alle andere meisjes waren al keihard weggerend en ik wist dat de vrouw mij had zien verstoppen. Ik dacht: Het is een droom, duh, dus ik ga wakker worden. Ik heb hier geen zin meer in.

En zo werd ik wakker. Eigenlijk vond ik het wel spannend en wilde het vervolg dromen, dus ik probeerde weer in te slapen en verder te dromen, maar dat lukte helaas niet.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024