hey
vanacht had ik nogal een rare droom
eerst ging het over men ex dat we van school komen opweg naar huis denk ik met de fiets
we kregen ruzzie en ik kwam op de brug met men fiets er lag geen beton op alleen maar zand en hier en daar wa stenen
er kwamen mensen die daar ook reden maar was aant roepen tegen mijn ex op de brug dat hij mij met rust moet laten en dat genoeg is geweest
ik wilde op men fiets stappen en verder rijden toen mijn ex riep van doe da ni van die brug springen
waarop ik antwoorde dat hij zich geen zorgen moest maken om mij dat ik zo lomp ni meer ben
wat ik raar vind aan deze droom is dat het juist dezelfde brug was waar ik wilde van afspringen en op een auto of iets anders zou raken dat ik ni zou overleeft hebben en de werkelijkheid
toen was ik bij iemand thuis dat mijn kameraad was in mijn droom ik ken deze persoon niet in het echt
maar logeerde daar of kwam er veel op bezoek
toen ik een berichtje aankreeg van men kameraad die ik wel ken in het echt maar geen contact meer mee heb
door omstandigheden
maar enfain in dat berichtje stond in getypt van ( snap je het dan echt niet ik hou van jou en wil met jou verder maar zo gaat dat niet want je doet het met iedereen en ik wil je niet delen)
toen ik dat las verschoot ik mij een ongeluk en begreep er niets van waarom hij dat stuurde ik was opgelucht toen hij dat stuurde naar mij maar begreep het nieet waarom hij dat zou sturen naar mij
ik heb daar op geantwoord waardoor ik met hem woorden kregen wat ons allebij heel diep heeft geraakt
opeens stond ik in zijn straat met iemand deze persoon ken ik ook niet maar was een kameraad in mijn droom
en ging naar boven en zijn hond daar trof die was blij mij nog eens te zien maar men kameraad was er niet die was weg
ik stuurde hem een sms-je om te vragen waar hij was
ik kreeg van zijn kameraad een berichtje weer dat mijn kameraad bij hem is en dat hij kleren aan heeft met de kleuren blauw en wit
begreep ni wat hij daar mee wilde zeggen maar wist dat da iets te betekenen had die kleuren
wat ik ook vreemd vindt aan deze droom is dat ik in mijn droom voor zijn deur stond in zijn straat
da in de werkelijk effectief zijn straat is alle de straat waar hij woont en wel effectief zijn huis is waar hij nu woont van men kameraad
ik zit daar al heel de dag mee in men hoofd omdat ik denk dat da iets wilt zeggen maar ik weet ni wa
ik hoop da je me kunt verder helpen en het een beetje kunt verstaan wat ik bedoel