Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lieveheersbeestjes

Haley
12 jaar geleden

Ik wil gewoon even een mooie droom-ervaring delen, wat voor mij erg bijzonder is!

Ik heb al 5 jaar dezelfde baan, en wilde eigenlijk verder kijken maar was tegelijkertijd bang voor verandering. Bij toeval kwam er een baan op mijn pad waarvoor ik ben aangenomen, en heb besloten de baan te nemen.

Na mijn beslissing droomde ik 3 nachten achter elkaar over lieveheersbeestjes. In de dagen daarop heb ik denk ik in 3 dagen tijd wel 20 lieveheersbeestjes gezien. 1 op mijn arm, 1 op mijn hond, in de tuin, in de plant binnen; noem maar op!
Op een of andere manier besloten (Analyseer mijn dromen nooit zo, vergeet ze ook vaak)
op internet op te zoeken wat dromen over lieveheersbeestjes betekent. Daar kwam uit: positieve verandering qua werk!

Nou kan je vertellen; voor mij een kippenvel momentje!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024