Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verliefd

K.....
12 jaar geleden

Afgelopen avond had ik een droom over iemand waar ik verliefd op ben.

In mijn droom zaten we naast elkaar op een bank, het was heel gezellig en ik voelde me echt heel goed. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien, maar het was vanouds. Op een bepaald moment kwam ik wat dichterbijer bij hem en keek ik hem in zijn ogen. Hij moest glimlachen en werd rood. Daarna zei hij tegen mij: "Voor jou is het makkelijk, er is maar een iemand die je leuk vind. Maar ik twijfel tussen twee personen"

Hoop dat iemand dit snapt, want ik vind het echt een vage droom en begrijp er niks van.

12 jaar geleden

Hoi K

Dromen dat je verliefd bent waarschuwt jou tegen persoonlijke verlangens en pleziertjes.. Voor een jonge vrouw voorspelt dit ongeoorloofde afspraken, tenzij zij omgaat met degelijke en oprechte personen en dat was hij omdat hij je eerlijk verteld waar hij mee zit, het kiezen.

Interessante of mooie ogen waarnaar je blijft kijken, wijzen op de liefde om je heen.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024