Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De droom van een man die smoorverliefd is op mij

Dahlia
12 jaar geleden

Hoi,

Een tijdje geleden ontmoette ik een man van bijna 40, die bijna direct verklaarde tot over zijn oren verliefd op mij te zijn. Ik ben zelf pas twintig, dus ik vind het een beetje raar en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Op een gegeven moment kreeg ik van hem een berichtje dat hij over mij gedroomd had. Hij droomde dat ik de (volle) maan in mijn ene hand had en de zon in de andere.

Omdat ik zo verward ben door de situatie, en dit een nogal speciale droom lijkt, wil ik heel graag weten wat deze droom kan betekenen...
Ik heb al apart gezocht op maan en zon, en daar kwamen wel wat kleine dingetjes uit die er misschien wel of misschien niet mee te maken hebben. Bij de maan vond ik bijvoorbeeld: 'Als een jonge vrouw droomt dat zij de maan vraagt wat haar lot is, zal zij huwen met de man van haar keuze.' Wat best logisch is, want ik leef altijd al met de hoop dat ik de ware ga ontmoeten (zo van: samen gelukkig oud worden). Bij de zon vond ik: 'De zon op zijn hoogste stand te zien is een teken van volwassen ambities' (die is ook heel logisch, want ik weet voor mijn leeftijd al heel goed wat ik wil, ik ben enorm ambitieus en ik word altijd een stuk ouder geschat). Maar het punt is dat HIJ over MIJ droomde. Dus misschien zegt het wel helemaal niks.

Wat denken jullie?

Groetjes van Dahlia

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024