Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

planten

marmar
12 jaar geleden

Goedendag,
Laatst heb ik gedroomd dat ik samen met mijn vriend achterop mijn erf bezig was te planten. We hadden een stukje afgebakend en mijnvriend was bezig zonder trui een grote zware post te stampen in de grond. Het was heel mooi met draad afgewerkt en afgebakend. Er stonden verse goeduitziende tomaten planten, boulanger en antroewa planten. Met grote boulangers, rode tomaten en rijpe antroewa's. Mijn vriend was helemaal bezweet en ik strooide nog meer zwarte aarde op de al zo hoge bed. We lachten en hij plaagde mij over 1 van de vruchten.
Kan iemand mij aub uitleggen wat dit betekend?
Gr.

12 jaar geleden

Hoi marmar

Wie in de droom iets plant zal in het waakbestaan iets nieuws gaan ondernemen maar men is in het waakbestaan ook bezig zaken te vermeerderen indien men stekjes maakt of stekgoed gebruikt. Gaat het plantje in de droom dood dan is de onderneming gedoemd te mislukken. Groeit het plantje goed dan zal de onderneming wel slagen. Weet men niet of het plantje groeit of sterft dan weet men niet hoe de onderneming zal aflopen. Probeer te onthouden wat men plant en waarmee. Wie jongen stekjes in de grond stopt wil zijn bezit vermeerderen. Dat geldt ook indien men geld in de grond stopt of andere zaken.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024