Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis dromen

Anouk van der Woude
12 jaar geleden

Ik heb 2 dromen die ik steeds weer opnieuw droom (steeds iets anders) en ik zou graag willen weten wat ze betekenen.

Ik droom heel vaak dat ik in de zwembad/suptropisch zwemparadijs ben. Het is er heerlijk en ik geniet er echt van. Lekkr warm water, mooie kleuren enz. Maar waarom droom ik dit steeds?

Wat ik ook heel vaak droom is dat ik de auto geparkeerd heb in een grote parkeergarage en dat ik hem niet meer terug kan vinden. Óf ik vind de auto wel maar ik kan de uitgang niet vinden.

Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes,
Anouk

Deen
12 jaar geleden

ik heb steeds deze droom over het meisje waar ik op verliefd ben, maar deze droom gaat over dat haar wat over komt dus voor mij is het een nachtmerrie
wie kan me helpen

groet
Deen

logi
12 jaar geleden

een ex pupil van mijn man verteld mijn man dat zij mij er niet meer bij wil hebben en dus worden mijn kinderen en ik het huis uitgezet
het is een nachtmerrie die maar blijft terug komen wat moet ik hier achter zoeken denk ik dat iedereen belangrijker is dan ik?

groet
logi

mikey
12 jaar geleden

Hallo,

Ik weet niet of iemand mij helpen kan, maar ik heb een tijd terug een erg vreemde nacht gehad.
Ik lag in mijn bed en na een tijdje viel ik rustig in slaap.
Op een gegeven moment kreeg ik het idee dat ik op een wolk zweefden en allemaal bekenden van mij langs zag komen.
Ze vielen als het ware naar beneden, op de een of andere rare manier vond ik dit erg grappig en kon ik mijn lach niet inhouden.
Ik werd haast kortademig van het lachen, en het vreemde was dat ik het allemaal zo realistisch meemaakte dat ik het idee had dat ik wakker was.
Ik voelde me als het ware door tweeën geteeld, het ene deel van mij lag wakker in me bed te kijken naar hoe raar mijn andere deel deed, en het andere deel lag daar op bed te dromen. Het was een hele vreemde ervaring. Het is ongeveer een maand geleden gebeurt, maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd omdat het zo vreemd was ik ben trouwens 15 jaar oud.

jadiel
12 jaar geleden

ik heb gedroomd dat ik zoende met het meisje waar ik op was en daarna leek alsof ze niet in me geintreseerd was

hamid
12 jaar geleden

hallo mikey ik denk dat jou droomt betekend dat je een egoist bent alleen aanjezelf denkt je lacht zo hard je ziet kenissen naar beneden vallen maar je blijft lachen kortom je bent bewust een egoiest haha

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024