ik heb heel vaak dezelfde soort droom. Ik wil wel eens weten wat het kan betekenen. Misschien dat iemand een idee heeft??
Vaak is het dezelfde droom dat ik thuis (in het huis van mijn ouders) ben en ik moet plassen. Ik ga naar de wc, maar ik mkan niet gaan zitten omdat die in een rare hoek staat zodat niemand erbij zou kunnen. Ik ga opzoek naar de volgende wc. Deze is boven in de badkamer, maar als ik daarop ga zitten blijkt er geen gat in te zitten zodat als ik zou plassen alles over de grond zou gaan. Opzoek dan naar een andere wc. Deze wc bevind zich in een totaal glaze ruimte met zicht op buiten waar de hele tijd mensen voorbij komen. Ook hier kan ik niet plassen. Tegen de tijd dat ik op knappen sta word ik wakker. Ik hoef dan helemaal niet naar de wc.
Deze droom heb ik best vaak, maar het gebeurd niet altijd thuis. Ook vaak in openbare ruimtes, een winkelcentrum bijvoorbeeld of bij een vriend thuis. Maar altijd is er een wc die onbereikbaar is, eentje die geen gat heeft en altijd eentje waar iedereen je zo kan zien zitten.
In de droom voelt het als een enorm probleem. Ik doe wat ik kan, maar de druk wordt steeds groter.
Hoe valt dit te verklaren??
Alvast bedankt voor je reactie!