Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwangere kapster, tornado's..

12 jaar geleden

Hoi,
Afgelopen zaterdagnacht had ik een (vind ik) vreemde droom, en deze keer kan ik hem mij nog min of meer herinneren.

Nu, aanstaande dinsdag, heb ik een afspraak bij een kapper waar ik nog niet eerder ben geweest, mijn droom begint hier dus ook mee.
In mijn droom is dit een gloednieuwe kapper waar ik ook voor de eerste keer kom, het lijkt in eerste instantie op een gezellige loungebar, tot je de deur naar de toiletten neemt.
Daar bevindt zich een brede, lange ruimte, met aan de ene kant een rij toiletten en aan de andere kant een lange rij kapstoelen en spiegels.
Ik ben met een vrouw aan het bespreken dat ik deze keer enkel wil knippen en een volgende keer kleuren.
De kapster die mij normaal zou doen, is hoogzwanger en weigert dit, ze zegt ik kan het geld nu wel gebruiken ( dus zonder kleuring wou ze mijn haar niet doen.)
Goed, ik krijg een andere kapster en net op de moment dat zij aan mijn haar begint breekt er een tornado los..
Iedereen loopt weg en is in volle paniek, maar ik bleef er vrij rustig onder.. Ik vond op een bepaald moment een flesje bodylotion en toen ik eraan rook was de tornado gedaan.

Meer kan ik mij over deze droom niet herinneren.. Maar weet er toevallig iemand wat dit kan betekenen? OF wat mijn onderbewustzijn mij wilt duidelijk maken?

Groetjes

Lili

12 jaar geleden

Hoi Lili

De kapper fatsoeneert ook in de droom jou haar. Het betekent dat je jezelf wat beter zouden moeten presenteren.

Dromen over een toilet heeft niets onfatsoenlijks. In het toilet dat je in je droom bezoekt proberen je alleen je lasten kwijt te raken. Het toilet schept daardoor orde in jou innerlijke huishouding.

Als je droomt door een tornado te zijn overvallen, zal je geplaagd worden door tegenslagen en versteld staan van het mislukken van plannen die onfeilbaar leken om het geluk dichterbij te brengen.

Ik denk dat deze doorm jou zeggen wil, let op waar je mee bezig bent, als je echt die tornado over je heen krijgt zit je dik in de problemen en helpt een flesje reukspul je niet meer, om uit de problemen te komen.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024