Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

krokodil, haai, dode vliegen, bad

Leen
17 jaar geleden

Ik heb vannacht gedroomd dat ik in een bad zat met allemaal dode kleine zwarte vliegjes die op het water dreven. Het bad stroomde over. Een tweede deel van mijn droom zat ik in water en er was een hele grote krokodil, even later een haai met een enorm lange snoet die recht op me afkwam. Nog even later droomde ik dat ik in een stad was, het was licht en ik kreeg een natte vloeistof over mij, iemand spoot die op mijn rug. Ik draaide om, zag een oudere man en besefte dat het een afleidingstruc was om me te beroven. Ik wist dat ik moest gaan lopen, twijfelde even en zette het toen op een lopen in alle mogelijke kleine straatjes. De rest ben ik vergeten, maar ik was wel bang. Ik zou erg graag een beetje advies willen want ik kan er echt niet aan uit... Weet iemand wat dit zou kunnen symboliseren?

Erg bedankt alvast

glkoo
13 jaar geleden

ik ben heel geil

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024