Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare droom over mij en beste vriendin

Liesbeth
6 april 2008

ik hoop dat iemand wat uitleg kan geven over deze droom,de droom gaat zo : ik zit in een kamer met allemaal mensen die ik niet ken (ik kan de gezichten niet zien) behalve het gezicht van mijn beste vriendin dat zie ik wel , die mensen zijn allemaal aan het schrijven en ik en mijn beste vriendin zijn aan het roken , we zitte om een hoekje , zij zit op de trap en ik sta met 1 been erop en er komt de hele tijd een oud leerkracht van me kijken , er is heel veel licht op de trap,maar niemand zegt iets we kijke elkaar gewoon de hele tijd aan . Ik vind het maar een rare droom iik hoop echt dat iemand wat uitleg kan geven ,ik deze droom al een paar nachten gehad .
groetjess

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024