Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nieuwe shoenen voor overleden vader

Noita
12 jaar geleden

Mijn vader is 3 jaar geleden overleden. Afgelopen nacht verscheen hij in mijn droom.
Maar er was niets aan de hand hij was niet ziek of wetende overleden te zijn. Sterker nog, ik wist het ook niet.
Het gekke was dat ik op zoek was naar nieuwe schoenen voor mijn vader.
Daar ik onzeker was of ik wel de juiste zou uitzoeken vroeg ik de hulp van mijn zusje in.
Zij liet mij een hele berg schoenen zien die allemaal onder het oude trappegat van ons ouderlijk huis vandaan kwamen. Alsof we daar nog woonde.
Nou had mijn vader wel meer dan een paar schoenen maar wat zij me liet zijn was echt een complete berg.
Ik weet alleen nog dat ik naar een hele berg schoenen stond te kijken en het algemene gevoel was of ik wel de juiste voor hem zou uitkiezen.
Die berg schoenen was een richtlijn voor wat ik later in de winkel voor hem zou moeten gaan kopen.
Maar mijn droom eindigde daar.
Toen ik wakker werd vond ik het fijn het gevoel te hebben dat mijn vader niet overleden was in mijn droom, maar verder snap ik er helemaal niets van.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024