Hallo allemaal,
Ik heb al 2x een rare droom gehad en volgens mij hebben ze te maken met 1 hetzelfde. Graag wil ik weten wat ze betekenen dat ik er misschien iets aan kan doen.
De 1e droom gaat over een jongen die ik leuk vindt. Ik ga zwemmen ( wat ik 4x p.w. doe) tijdens het zwemmen zie ik die jongen met zijn collega's. Ik wil naar hem toe maar als ik dichterbij kom hangen er steeds meer meiden om zijn nek. Vervolgens loop ik weg op zoek naar een wc. Ik vindt er 1 maar die zit vol spinnen en andere rare beestjes. Ik vraag de vrouw achter de balie waar er nog 1 is. En de schone die ze aanwijst neem ik niet. Ik ben op eens in een ander gebouw nog steeds met badpak aan. Ik vindt een wc die van een arts is. Als ik eruit kom zie ik de arts praten met een echtpaar en een zoontje. De vader en zoontje zijn echt gevaarlijk verbrand door vuur aan het hoofd, maar hij stuurd ze weg met komt wel goed. Ik ga weer terug naar het zwembad en ineens heb ik een vriend en een kind die hij vast heeft. Tevens mist deze vriend een onderarm.
De 2e droom was korter. Ik parkeer mijn auto op een parkeerplaats en ineens is hij weg. Ik wil hem gaan halen, maar mag het politiebureau niet in. Daarna worden er een heleboel mensen opgepakt en staan alle gevonden auto's op een parkeerplek. Ik ga zoeken in een auto ( wat niet zou kunnen want die was gestolen), maar vindt mijn auto niet. Tot ik mijn moeder zie staan bij een auto met de zelfde kleur maar andere bumpers en totaal andere achterbak van een ouderwetse crysler.
Kan iemand mij helpen. Ik heb strek het gevoel dat ik iets over het hoofd zie maar weet niet wat.
Alvast enorm bedankt.