Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo allemaal,
Ik zit al een paar maanden met deze droom en ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet.
Het ging over de Power Rangers Samurai. Ik ben er geen fan van en had het die week 1 keertje gezien. (bij toeval)
Dit was mijn droom:
Ik ben Mike de groene Ranger. We lopen met de groep (bestaande uit: Mia, Kevin, Jayden en Emily en ik dan) door het bos in onze gewone kleren. We waren lekker aan het Picknicken en een beetje aan het chillen. De anderen waren allemaal super vrolijk, maar ik daarintegen voelde me super depressief (maar toch ook weer niet, het zit een beetje raar in elkaar :S) Terwijl de anderen dus druk grappen aan het maken waren en een beetje met elkaar aan het dollen waren, haalde ik een pot pillen uit mijn broekzak en nam een hand vol in zonder dat de anderen het in de gaten hadden. Na een paar minuten merkte ik nog steeds vrij weinig van al die pillen, dus gedroeg ik me ook nog normaal. En doordat ik me normaal gedroeg hadden de anderen ook niks in de gaten. Dat gaf mij (in die droom) een heel goed gevoel dat ze dat niet wisten omdat ik anders hun lol verpeste. En het zijn mijn gevoelens daar moet je anderen niet mee belasten. (zo dacht ik in die droom) De anderen besloten te kamperen in het bos, dus gingen we met z'n allen op zoek naar een geschikte kampeerplaats. Echt totaal midden in het bos vielen er opeens monsters aan van alle kanten. We hadden geen tijd om onze costuums aan te trekken en daar deden de anderen en ik ook de moeite niet eens voor. Het was toen dat ik opeens alles voelde draaien, dat ik hoofdpijn kreeg en dat al mijn krachten wegvoerden. Ik voelde me dus echt doodziek. De anderen begonnen al meteen met vechten. Jayden (rode Ranger) Sloeg met gemak zo 3 monsters tegelijk neer. Ook Kevin (Blauw) sloeg samen met Mia (roze) en Emily (geel) met gemak 3 tegenstanders neer.Ik daarintegen sloeg door mijn duizeligheid steeds mis. Het zweet brak me uit en ik wist nog net zijn eerste stoot te ontwijken. Bij zijn tweede stoot had ik minder geluk... Ik voelde hoe zijn keiharde vuist in mijn buik sloeg en me tegen een boom aan smeet. In elkaar gedoken van de pijn, duideligheid en de pijn van het adem halen (ja, dat deed zelfs pijn), bedacht ik me dat ik me toen niet van kant kon laten maken, aangezien de anderen te goed zijn en me dan zo weer op de been zouden helpen. En aangezien de anderen te druk waren met de andere monsters, probeerde ik op te staan terwijl het monster mij vierkant uitlachte. Alleen Kevin zag wat er gebeurde, maar had dus te weinig tijd om te reageren. Ik kon dus niet meer helder zien, laatstaan lopen en slaan lukte dus al helemaal niet meer. Maar ik stond dus toch op en vocht verder. Ik probeerde hem met een paar stoten op zijn gezicht te raken. Na een paar keer mis te hebben geslagen, dacht ik hem geraakt te hebben. Maar het bleek dat hij mijn stoot had opgevangen en mij 3 keer zo hard als de eerste keer tegen dezelfde boom aan smeet. Nu wilde het monster net de genadeklap gaan geven toen Kevin hem een flinke trap aan de zijkant gaf en hem daarna met zijn zwaard afmaakte, waarna het monster in het niets verdween. Ik keek om me heen (zo goed als ik dat nog kon) en zag dat de anderen ook net hun monsters af hadden gemaakt. Kevin kwam naar me toe en vroeg hoe het met me ging. Als ik zou zeggen: slecht, dan zou ik het overleven, en dat wilde ik absoluut niet. (in de droom) Dus ik zei dat het goed ging en de duizeligheid zakte al een beetje af. Ook van de pijn tijdens het ademhalen was weinig meer over. We gingen weer verder met de zoektocht naar een goeie kampeerplaats. na een half uur door het bos te hebben gelopen, vonden we de perfecte plek: aan de rand van een open plek vlak bij een riviertje. We gingen eerst even overleggen wie wat ging doen. Terwijl de anderen aan het overleggen waren, ging ik een beetje buiten de kring zitten en een afscheidsbriefje zitten schrijven. (de anderen hadden er niks van in de gaten, ondanks dat ik maar op 5 meter afstand van ze zat) Toen ik deze klaar had, deed ik die in mijn borstvakje, die zouden ze daar wel vinden. Ondertussen waren de taken ook verdeeld: de meiden gingen water halen voor het kampvuur en de heren zetten de tenten op en gingen hout zoeken. Toen de tenten eenmaal waren opgezet gingen we op zoek naar hout. Ik sneakte even weg achter de tenten en nam nog een hand vol pillen in. In de tussentijd had ik er al wel meer last van gekregen, maar nog niet zo erg als ik toen plotseling kreeg. Alles ging draaien voor mijn ogen en ik viel op mijn knieën om vervolgens op mijn buik te vallen met het potje nog in mijn ene hand en nog een paar pillen in de andere. Kevin zag me nog net onderuit gaan en riep keihard: MIKE!!! En rende op me af. Hierdoor werd Jayden ook geallarmeerd en rende achter Kevin aan. Toen ze eenmaal naast me geknield waren, wees Kevin op de (ondertussen lege) pot pillen en de overgebleven pillen in mijn hand. Ze keken elkaar heel bezorgd aan. (dit laatste stukje kreeg ik mee omdat ik het toen vanuit een andere hoek bekeek. Ik keek niet meer uit de ogen van Mike, maar zag "mezelf" daar gewoon liggen)
En toen werd ik wakker...
Het rare aan deze droom is dus o.a. dat ik dat programma maar 1 keer heb gezien (hoogstens 3 keer, maar dat kan ik me niet meer herrineren) Ook is het raar dat ik me de hele droom totaal op m'n gemak voelde (behalve bij het vechten bij die pijnscheuten en op het duizelige vooraf dan) Maar vooral op het laatst voelde ik me compleet rustig en totaal niet bang voor de dood. Ook was het raar dat we al die kampeerspullen gewoon opeens hadden. terwijl we helemaal geen bagage bij ons hadden. In het echt denk ik wel eens na van: goh, wat als.... Maar ik ga er niet serieus over na denken om echt zelfmoord te plegen.
Dus zal er een verband zijn tussen deze kinderserie en het zelfmoord willen plegen? (in de droom)
Ik hoop dat ik uitleg kan krijgen, ik heb gezien dat jullie dat allemaal heel goed kunnen :)
Groetjes Kellebell
p.s.: Sorry voor het lange verhaal, ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven :$
Droominfo, © 2024