Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over poedels

Marga
12 jaar geleden

Mijn droom ging als volgt: Ik zag in de verte drie hele mooi witte poedels aan komen rennen. Ze hadden alle 3 een mooie zwarte strik in en hadden dezelfde jasje aan. Ze stopten voor mijn neus en begonnen in het zand te graven. In de verte zag ik een paar mannen mij in de gaten houden. De honden renden weer terug naar de mannen en daarna begon ik op de plek waar de honden waren geweest, verder te graven. Ineens voelde ik een gat onder mijn hand en voelde ik een houten plaat. Maar omdat de mannen mij nog steeds in de gaten hielden, ben ik weggegaan naar het hotel waar ik overnachtte. Toen het wat schemerig werd, ben ik teruggegaan naar de plek waar het gat zat. Ik ben toen verder uit gaan graven totdat ik de houten plaat zag. Deze heb ik omhoog getild en wat lag daar onder? Een baby! Ik had nog zoiets van, dat kan toch niet, deze krijgt helemaal geen lucht! Er bleek een raampje aan de zijkant te zitten die niemand kon zien. Ik ben in het gat naar de baby gegaan om deze eruit te halen. Ineens voelde ik dat er iemand boven mij zat. Dat was een man. Hij zei dat hij de baby daar had verstopt. Waarom weet ik niet................. Ik ben wel erg benieuwd wat deze droom te betekenen heeft.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024