In de hoop dat iemand hier wat mee kan.. Want met allerlei droomwoordenboeken er bij, kom ik er nog niet uit.
Wat zou het volgende kunnen betekenen?
Misschien even wat achtergrond over mij:
- Ja ik ben lesbisch, maar dat is voor mij en mijn omgeving geen probleem. Wel is het zo dat ik op dit moment nog bezig ben voor sommige mensen uit de kast te komen, dus ik ben er wel behoorlijk mee bezig. Verder is er een meisje wat ik heel leuk vind, maar ook zij is nog lang niet overal uit de kast. We hebben wel gezoend, maar we weten beiden niet echt of we er wel verder mee willen/durven. Puntje is ook dat zij zo'nbeetje aan de andere kant van het land woont en ik haar dus niet heel vaak zie (ze is het zusje van mijn huisgenootje, dus vandaar).
- Over onzekerheid: ik ben enorm onzeker van mijzelf en sta op het punt om wel/niet in behandeling te gaan voor m'n eetprobleem/eetstoornis, dus daar ben ik ook heel erg mee bezig.
- Verder ben ik op dit moment aan het wachten op de uitslag van mijn eindexamens, en hoop ik volgend schooljaar te kunnen gaan studeren, dus daar komt ook wel wat spanning vandaan.
Over de droom:
een soort tropisch zwembad, maar niet in het water zelf. Bij de meeste zwembaden heb je wel van die delen waar je gewoon rond kunt lopen (bijvoorbeeld van het ene naar het andere bad), waar dan tafeltjes en stoelen staan waar je kunt gaan zitten en je handdoeken kunt laten en zo. Zo'n soort plek was het, ik kan me niet herinneren dat ik er letterlijk ooit ben geweest.
Wat er gebeurde:
In eerste instantie liep ik daar gewoon in mijn bikini, tot ik het meisje tegenkwam waar ik (in het echt) enorm verliefd op ben en waar ik in het echt ook al eens mee heb gezoend. Toen ik haar tegenkwam stond ik daar ineens helemaal naakt. Zij vond het heel normaal, maar zij was niet naakt (kan me niet herinneren of ze zwemkleding of gewone kleding droeg). Ik voelde me heel opgelaten en schaamde me (zou ik in het echt ook doen hoor).
Vanaf dat punt wordt het een beetje vaag, maar er zijn een aantal dingen die ik nog wel weet:
Ik was op zoek naar een toilet, zowel omdat ik moest als omdat ik privacy wilde. Toen ik er een had gevonden werden de muren ineens van die traphekjes (of zo) die worden gebruikt om kinderen ergens weg te houden.
Verder was er nog een heel klein jongetje in een zwemluier (ook van de leeftijd kan misschien net lopen), die had een Albert Heijn-minibroccoli in de hand en wist daarmee die hekjes open te krijgen (?).
Het meisje wat ik leuk vind, vond die hele situatie heel normaal en vroeg zich nogal af waarom ik er zo moeilijk over deed (ze zei niets, zo keek ze)...
En toen werd ik plotseling wakker.
Heeft iemand enig idee?
En als er meer info nodig is vraag gerust hoor, maar volgens mij heb ik wel ongeveer alles verteld....