Vannacht heb ik heel raar gedroomd, ik krijg er nog steeds de rillingen van. Even kort voorafgaand:
Ik heb in totaal 6 katten gehad, dit is mij 6e, alle andere 5 zijn spoorloos verdwenen/doodgereden voor mijn ogen. Deze kat ben ik enorm gek op, ze is mijn alles.
Mijn droom: k droomde dat ik de trap op liep bij ons thuis richting slaapkamer, mijn kat loopt voor mijn voeten enthousiast mee, maar ik irriteer me daaraan en schop haar zo hard weg dat ze tegen de deurpost aanvalt en gelijk daarna op de grond. Ze hapt naar adem, ik schrik en voel of ze niks heeft. Ze heeft 2 gebroken ribben dat duidelijk te voelen is. Helemaal in paniek ren ik naar beneden en roep mijn moeder om naar de dierenarts te gaan. Zij wil niet, want er is visite en die kat kan wel even wachten. Hierna ben ik zwetend en al wakker geworden en was ik zooooo blij dat mijn kat gewoon naast me lag te slapen.
Heel de dag spookt dit al door mijn hoofd, is dit een waarschuwing dat ook haar iets staat te gebeuren? Net als mijn andere 5 katten? Ik ben echt enorm bang ervoor..