Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vriendje, spelen

omnia
12 jaar geleden

wel we waren eerst op de motor
lekker reiden en zo
bracht je ons als verrassing naar en of ander meer in een prachtig natuurgebiedje
daar zijn we lekker gaan wandelen, en stoeien op t gras en lekker gaan zwemmen, soort tikkertje doen eigenlijk in t water, telkes onderduiken, kijken wie wie tepakken krijgt en of onderuit trekt, ik verloor enorm.
als we uit t water komen, aankleden en weer terug willen wandelen begint t opens te sneeuwen, echt uit t niets
zijn we sneeuwballen gaan gooien naar elkaar en dat soort dingen, alsof het altijd gebeurt.
en op een gegevenmoment trekken we elkaar onderuit de sneeuw in en toen werd ik wakker, daarna ging het weer door toen ik weer inslaap viel.
verder spelen in de sneeuw en terug op de motor.
we kwamen opeens bij een echte rechte schijding van het weer, achter ons was de sneeuw, voor ons was het weer zonnig met een heerlijk koel briesje.
toen we thuis waren [een of ander onbekent huis waar ik nooit geweest ben, maar we noemde het thuis] werd het nog wat warmer, hij deet de bbq aan en na t eten hielden we een nogal speels watergevecht.

het was een leuke droom, fijn ook. maar wat ik niet snap is dat met het weer, waarom ging het opeens sneeuwen en zat er die rechte schijding?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024