Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat is de betekenis van mijn droom?

Angeless
12 jaar geleden

Hallo allemaal,

Per toeval kwam ik op deze site terecht omdat ik een vreemde droom heb gehad die ik niet kan verklaren. Van het droomwoordenboek wordt ik niet veel wijzer dus vandaar dit berichtje.

Ik heb de droom overdag gehad, ik was met schoonfamilie en een aantal vrienden in een huisje op het strand. Ik stond eten te koken voor de hele groep maar op een gegeven moment ging het fout toen ik het eten liet aanbranden. Vervolgens ben ik ineengedoken op de grond gaan zitten en begon te huilen. Iedere keer als ik opkeek werd er een bord eten onder mijn neus geduwd en boden ze hulp aan maar ik wuifde ze weg. Toen kwam een vriend naar me toe en die vroeg of zei iets, ik kon het niet verstaan waarop ik opgestaan ben en rennend de voordeur uit ben gegaan. Ik bleef maar over het strand rennen en probeerde me te verstoppen. Ik zag sommige familieleden en vrienden achter me aan komen. Uiteindelijk werd het donker en viel ik en verwondde mijn been. De droom eindigt dat ik alleen op het strand achterblijf en niet meer op kan staan.

Ik hoop dat iemand mij wil/kan helpen om deze droom te verklaren.

In ieder geval alvast bedankt en ik vind deze site een supergoed initiatief!

Groetjes,

Angeless

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024