Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

tanden

Kel
12 jaar geleden

Beste allen,

Ik blijf een soortgelijke droom herhaaldelijk krijgen, in allerlei soorten.
Ik ben niet de enige persoon die hierover droomt maar er zijn een hele hoop uitleggen voor die erg uitlopend zijn. Van het postitieve tot het negatieve. Misschien kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven...

Ik droom dat mijn tanden uitvallen. Soms haal ik ze er zelf uit. Soms zitten ze enkel los. Soms breken ze af en blijft er een deel achter in me mond. Soms trekt de tandarts ze eruit. Soms kijk ik in de spiegel en zie ik dat me tanden schots en scheef zijn en vies gekleurd of met tandsteen erop, soms zie ik dat er achter me voortanden andere tanden beginnen te groeien. En elke keer raak ik in paniek en vraag ik mezelf af wat er gebeurd.
Misschien even van toepassing: ik heb een mooi gebit van mezelf waarop ik trots ben.

Alvast hartelijk dank!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024