Hallo,
ik heb laatst gedroomd over me ex en ik wil toch wel weten wat het zou kunnen beteken het was zo vage droom.
Ik droomde dat ik een relatie had met een jongen R. ( ook een ex ) en me andere ex. S. kwam me ophalen thuis.
Ik stap in zijn auto van S. dus en hij meldde me dat R.me niet waard was en dat ik beter kon krijgen.
Daarna vertel ik S. dat ik dat weet en dat me goudvis dood is?!?!
S. verteld me dat me goudvis niet dood is en vraagt of ik hem wil ophalen en dat doe ik dus.
Terwijl ik me dode vis op me hand hou, en ik zit weer in zn auto gaan we op weg naar iemand toe die mij vis ( die blijkbaar wel dood is ) weer tot leven kan maken.
Terwijl we rijden, komen we nog langs me zus der oude huis ( vaag dat ik dat heb onthouden ) en daar vlakbij was de man die mij kon helpen.
de man doet wat foefjes en me vis komt weer tot leven.
S. brengt me weer naar huis toe en zegt dan tegen mij dat we elkaar niet meer zullen zien, en ik vraag waarom.
hij meld dat hij zn auto gaat verkopen en dan niet meer na mij toe kan komen, ik wil daar tegen in gaan en meldde dat we openbaarvervoer hebben enz. maar toen werd ik wakker.
tis ff veel maar het zit me dwars ( vooral omdat bepaalde aspecten in de tijdlijnen niet kloppen )
En S. is nog steeds een vriend van me spreek hem soms nog.
R. is totaal uit me leven
Deze mannen zijn uit de tijd dat ik nog jong was en nog thuis woonde, ben nu inmiddels 15jaar verder sinds ik deze jongens heb gezien en/of gesproken.
Groetjes
Yasmin