Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kaarten

Matamune
12 jaar geleden

Hya,

Ik had gisteravond een rare droom gehad. Ik stond met een vreemd persoon in de tuin en het leek op iets van een duel. Opeen haalde deze persoon een set kaarten uit zijn zakken en hield de set halfopen, zodat je alle kaarten zou kunnen zien. Het waren er zoveel dat de halfopenstaande set zelfs wat breder dan hem was. Alsnog hield hij ze met gemak vast. Vervolgens wierp hij die kaarten naar mij. Ik ging daarbij uit van een aanval. Ik ving de set op, precies zoals hij ze vast had, maar toen ik ze vervolgens terug wou werpen, begon ik te twijfelen. Toen schoot de set ,bij het werpen, alle kanten op in de lucht. Ik buigde me voorover om ze op te rapen. De vreemde persoon was vervolgens verdwenen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024