Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 Rare dromen

12 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik droomde dat ik met iemand (weet niet meer wie) op een plein een roltrap naar beneden namen omdat het de ingang van de AH was.
Toen liep ik door de supermarkt (ik was ineens zonder dat persoon) en kwam bij een speciale afdeling genaamd: "AH school afdeling".
Daar zaten een paar mensen die gewoon bezig waren met uit boeken werken aan picnictafels. Ik raakte in gesprek met een meisje, ik kon het heel goed met haar vinden. Ze zei: "Je moet hier ook op school komen, het is leuk!" Bij de uitgang van de school was een kassa, Ik dacht erover een verzameling leuke kleine drankflesjes te kopen. Daarna kwam het meisje achter me staan. Ze had zelf ook wat. Ze pakte de doos met flesjes en zei: "Stort het geld maar op mijn rekening". Daarna zat ik daar ook ineens op school, ik zat ook aan een picnictafel te werken met dat meisje en wat andere mensen. Er was een jongetje naast me en ik pakte zijn ruggegraat en zei: "Je bent mager" toen pakte ik mijn ruggegraat en zei ik: "Ik ook!". Daarna was er lunchpauze. Dat vond plaats ergens op een plateau in de bergen. Een berg aan de overkant stond een hut die ook bij de school hoorde en dat was heel zonnig. Het had een weiland waar een vrouw koeien op losliet.

Deze droom volg ik helemaal niet, het is een wonder dat ik het hier getypt heb.

Droom 2:
Ik stond bij een soort electriciteitopwekkende fiets in een hut aan een plein met een paar mannen en een vrouw. (ik was veel ouder dan dat ik nu ben). De vrouw begon mijn jeugd (die ik blijkbaar was vergeten) te vertellen aan me. Ze begon te vertellen. Toen ik 12 was ben ik uit een supermarkt opgepikt door die vrouw en paar mannen. Daarna heb ik tot mijn 16e de electrische fiets gefietst zodat het dorp stroom had. Ik kreeg blijkbaar 1 broodje en 2 glazen water per dag. Tot ik gevraagd was om bij een bakker te gaan werken. De vrouw vond het tijd dat ik de waarheid over mijn jeugd hoorde.

Dat was droom 2. Ik vond het gewoon vreemd om in mijn droom een jeugd vertelt te krijgen die ik nooit heb meegemaakt, maar daar en volgens die vrouw en paar mannen wel. Kan iemand me uitleggen wat dit betekent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024