Hallo allemaal,
ik wou graag om wat verheldering vragen over bepaalde illusies die ik heb gehad. Afgelopen maandagavond was ik bij mijn beste vriend en we zijn heel lang op gebleven. Op een gegeven moment dacht ik dat ik een zwarte kat op zijn schoot zag en schrok me rot, maar dat bleek een vouw in zijn broek te zijn. Ik was het alweer heelemaal vergeten tot ik na een uur nog een kat zag op de kast. Opnieuw schrok ik me een ongeluk, tot ik zag dat het een opgerold dekentje was. Zo ging het een aantal keer door. Ik zag een katje langs de bank lopen, een kat op het bed, etc. Elke keer daarna vergat ik het weer een beetje. Ik denk dat ik in totaal wel zes of zeven katten heb gezien die nacht, de meesten waren zwart, sommigen donkergrijs misschien. Bij de laatste paar schrok ik er niet meer van, ik was eraan gewend. Maar ik vond het wel heel erg eng. Niet dat ik bepaalde vormen zag in dingen, maar dat het steeds dezelfde vorm was. Het was echt een total mindfuck en mijn vriend en ik vonden het op het laatst ook heel freaky.
Ik moet erbij vertellen dat ik nog nooit visioenen heb gehad of geesten heb gezien. Ik weet ook niet of dit steeds dezelfde kat was die steeds op een ander plekje was, of dat het allemaal verschillende katten waren. Het was ook meer gezichtsbedrog, want als ik wat langer naar de kat keek zag ik wat het echt was - een t-shirt bijvoorbeeld.
Toch wil ik graag weten of dit iets zou kunnen betekenen - of was het gewoon het gebrek aan slaap?
Alvast bedankt voor het reageren.