Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn dromen worden werkelijkheid?!

monkey
12 jaar geleden

heyhoiii!!!!

vorige zomer was ik op vakantie op een camping waar ik al jaren kom(gewoon in nederland)
ik "ontmoette"daar een jongen, we praatten wat, lachten wat en tsjaah verder gewoon....
nou is t zo dat een paar maanden na die vakantie over hem begon te dromen, ik snapte niet waarom, ik wist alleen zijn naam en in welke provincie hij woonde,( in dezelfde als ik) verder wist ik dus nixxx....
op de een of andere manier vertrouwde ik hem wel heel erg, ook al kende ik hem eigenlijk niet (andere mannen/jongens vertrouw ik zelden, dan moet ik ze eerst goed kennen)
ik droomde dat ik hem weer tegen kwam, vond dat zelf onzin, maar mijn gevoel zei: het is toch echt zo, vroeg of laat, maar t zou wel eens eerder kunnen zijn dat je verwacht....
in januari dit jaar kreeg ik een uur van te voren te horen dat we als verrassing een weekendje weg zouden gaan naar die camping. ik wist t zeker: ik kom hem tegen! nog steeds vond ik dit onzin van mezelf.

daar aangekomen: nixxx
de volgende dag: nixxxx
die avond: jaahooor!!!! HOE KAN DIT?!?!
hij herkende me en we praatten en lachten weer wat, en thats it...

nu ga ik deze zomer er weer heen, ik droom er niet zo zeer weer van, maar mijn gevoel zegt t weer!!!!

BEN IK GEK AAN T WORDEN?!?! ik bedoel: als je iemand echt goed kent, zoals je opa ofzoow, dan snap ik dat je onderbewuste dat kan "aanvoelen"...
maar in feite kende ik die hele jongen niet!!!!

is er misschien iemand die dit voor mij wat kan verhelderen?

ps: ik heb wel vaker met onbelangrijke dromen dat die uitkomen.

nokia
12 jaar geleden

stiekem geef je om hem daarom voel je hem aan en hij denkt ook aan jou want als je over hem droomt denkt hij vaak aan jou kijk maar op google

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024