Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Slaap, praten en schoppen in slaap

lolitah
12 jaar geleden

Hoi allemaal, ik heb een dringende vraag. Mijn partner klaagt al een tijd over mijn slaapgedrag. Ik schijn in mijn slaap vaak te schoppen, van me af te 'flapperen'/slaan en geluiden te maken.. soms geluiden die lijken op woorden of meer kreunachtige geluiden..
zelf droom ik eigenlijk nooit op een manier dat ik het na kan vertellen, en als dat wel zo is dan zijn het altijd positieve dromen.
Zelf heb ik er natuurlijk geen last van maar mijn partner wel, die slaapt er slecht door en het is de laatste tijd zo erg dat ie me soms wakker maakt zodat ik weer stop.. Ik ben ook benieuwd of ik wel goed rust 's nachts aangezien ik volgens mijn partner de hele nacht bezig ben met draaien, schoppen, slaan en geluiden maken. Weten jullie misschien wat er aan de hand is?

Groetjes Lois

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024