Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis droom?

spookje
12 jaar geleden

hallo

ik had gisteravond een droom, mijn moeder reed in de auto met mijn broertje er naast (donker groene auto)
toen ineens stond mijn moeder links achter mij en dat voelde ik heel goed aan, ik bleef naar voren kijken
en tegelijkertijd reed de auto voor mij en draaide opzij en toen op de kop (een ongeluk maar dan ineens, uit het niets eigenlijk?)
en me broertje zat nog in de auto, zonder na te denken rende ik naar de auto toe en draaide ik met al mijn kracht
de auto weer om, en het voelde alsof mijn broertje weer veilig was daarna werd ik wakker met hellemaal puffy ogen
en ik had gehuild, maar in mijn droom heb ik geen traan gelaten

oja misschien handig, in het echt hebben we die auto ook in het donker groen precies de zelfde auto was het.

iemand die een klein beetje uitleg heeft?

Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024