Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huilen over dood van ex

12 jaar geleden

Hallo,

Ik heb het gister uitgemaakt met mijn vriendin, waarmee ik een relatie had van vier jaar. Ik zat ervoor wel te twijfelen of ik het moest doen of niet, maar ik had het toch gedaan.
Vannacht had ik gedroomd dat ik op schoolreis was op een boot en mijn ex-vriendin van de boot afviel en verdronk, ik had haar uit het water gehaald en begon heel hard te huilen. Ik deed ook normale activiteiten in mijn droom nadat ze in het water viel, zoals werken en uitgaan met vrienden, maar ik bleef de hele droom huilen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het uitleggen van de droom.

boef
12 jaar geleden

Hee,

je hebt 4 jaar met haar gehad? je komt in een soort 'routine' en dan ineens pats boem is dat weg, dat is voor jezelf ook wennen
en het is niet zomaar dat je je ex ineens haat? je heb toch wel 4 jaar van haar gehouden, geef jezelf de tijd om daar van te kunnen
herstellen ookal ben jij degene die het was die het uitmaakte, het is niet niks, je begint een relatie om iets op te bouwen je geeft
om die persoon, het zou raar zijn als je er niet van zou dromen, je bent het nu aan het verwerken en geef jezelf daar ook de tijd voor.

12 jaar geleden

Maar ik heb gelezen dat als je droomt over de dood van je ex dat je, je dan over de relatie hebt heen gezet, maar ik moest ook huilen in de droom, dus ik weet nou niet precies wat de droom betekende.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024