Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn droom blijft maar doorgaan

12 jaar geleden

Hallo,

Ik ben Shirley, en ik moet duidelijkheid over mijn droom.
Het begon een aantal dagen geleden, en elke nacht droom ik verder.
Maar als het een fijne droom was, oke. Maar dat is het absoluut niet.
Naast mijn bed heb ik een dromenboekje, en daarin hou ik bij wat ik droom.
Soms vergeet ik het, of weet ik het niet meer, maar deze blijft hangen.

Hier een korte samenvatting vanaf het begin ongeveer:

Elke droom begint hetzelfde, ik ben klaar met school, en ik rij weg op mijn motor.
(Ookal is dat onmogelijk, ik ben nog maar 14)
En de eerste nacht dat de droom begon, reed ik met iemand mee, die zei
dat hij via mijn huis ging. Hij reed op een crossmotor.
(Ik ken hem verder niet, alleen zijn gezicht heb ik eerder gezien, volgens mij doet hij
aan theaterklas, wat ik ook doe, alleen een niveau lager als hem)
We reden langs het stoplicht, wat al raar is, want naar mijn huis is geen stoplicht,
en we kwamen bij een soort huis of dorp. Volgens mij een dorp, maar dat weet ik
niet helemaal zeker.
Ik stap af, doe mijn helm af, enzovoort.
Hij is weg. Ik loop verder, niet wetend waar ik ben, en dan word het donker. Er ligt overal
stro, heel raar. (sommige dingen herinner ik niet, maar de details dan weer wel.)
En opeens sta ik op een dak, en komt er een dementor achtig iets, van harry potter, met een
tintje van de grudge, die horrorfilm, omhoog. het gezicht is niet duidelijk, en verder is
het een soort lange zwarte wolk, wat lijkt op een cape.
Opeens is de jongen er weer, en het ding valt op hem. Dan komt hij omhoog, en richt zich op mij.
Ik ren weg, en ga naar huis. Daar is het ding weer. Het is buiten helemaal donker, een horrorfilm klimaat.
Ik ren naar binnen, maar daar zakt alles weg, in een zwart gat. Mijn familie is er niet.
Opeens ben ik weer op school, en ik heb een dik trauma. Mijn vriendin helpt mij met alles.
Ik durf nog geen laden op te doen. Het ding is er een paar nachten niet. Maar het achtervolgt me wel.
Dit gaat zo door tot aan het eind, vanacht, en elke nacht eindigt het met een soort gil van mezelf, omdat ik een soort
flashback heb, en dan word ik wakker.

Vannacht was het totaal anders. Het begon met dat ik op mijn motor naar een zwembad reed, maar eigenlijk leek
het wel de aula op onze school, maar dan onder water gezet. Omdat ik mijn mentor in een andere droom had ingelicht,
had ik mijn eigen kleedkamer, samen met mijn vriendin. Ik had mijn bikini aan onder mijn kleding, en net toen ik mijn
sportbroekje over mijn bikini aan wou doen, kreeg ik weer een soort flashback, en dit keer heel anders. gewoon een soort druk,
of duizeling in mijn hoofd, en ik gil, want ik weet dat het ding er weer is. Er komen leraren aan, ik herkende hun stem.
Ze begonnen over dat ik dingen kon zien die anderen niet zien. Ik ren mijn kleedkamer uit, en ga naar het zwembad. Ik hoor
het geluid dat ik ook elke droom hoor. Een soort gekras met nagels over het schoolbord. Iedereen staat opeens naast me.
Ik ren weer naar de kleedkamer. Maar opeens staat mijn tas onder de tafel. En hij stond op het bankje. Dus ik gil,
en mijn vriendin pakt mijn tas, niet begrijpend wat er aan de hand is. Ze doet de tas open, trillend. Ze haalt er niets uit,
Maar kijkt er alleen maar in. Dan kijkt ze me aan, met haar hele gezicht verdraait. Ik rende weer weg, en gooide mezelf met mijn hoofd
tegen de kluisjes en ik viel neer. toen werd ik wakker.

Ik moet weten wat het betekent, want het word elke nacht erger. Hoe ik het nu
beschrijf is misschien niet zo erg, maar als je het elke nacht droom word je echt bang.
Ik heb op verschillende sites gezocht over wat het zou kunnen betekenen, maar ik
krijg maar geen duidelijkheid.
misschien kunnen jullie me helpen.

sorry voor dit ontiegelijk lange bericht, maar nu weten jullie wat er aan de hand is.

X Shirley.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024