Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

tsunami droom

12 jaar geleden

Goeiemorgen iedereen!

Vanacht heb ik een zeer intense droom gehad.

Eerst was ik in een café waar er iets waarschuwend aan m'n oren kwam, het was vandaag de dag (in m'n droom dan) de dag des oordeels. De wereld ging vergaan.
Later ging ik naar een bakkerij waar ik allerlei gratis taartjes mee naar huis kreeg.

Daarna liep ik op de dijk waar een groepje jongens stonden (ikzelf ben een meisje), ik kende niemand behalve één goeie vriend. de rest waren onbekende mensen. ik ging erbij staan en toen ik omkeek, zag ik een enorme vloedgolf (tsunami) op ons afkomen. Het gevoel was heel intens toen ik die enorme golf zag. Eén van de onbekende jongens ging bij me staan en omhelsde me. Raar maar waar verdronken we niet en stonden we plotseling paar straten verder. Ik zag wel een beetje water overal maar dat viel goed mee.

Er was wel een lichte vorm van paniek onder ons. want er was voorspeld dat er nog tsunami's gingen komen. Ik kreeg het idee om te verblijven in een zeer groot appertementsgebouw. Toen kwam er een grote verhuiswagen met al onze spullen en ook iets dat in het echte leven niet bestaat. Namelijk een soort zeppelin (die ik bijna niet kon zien in de lucht), daaraan was een soort elektronische arm die al onze spullen mee naar boven in de lucht deed. Eén van mijn dozen die die tang opnam viel wel terug op de grond.

Alle dromen hebben betekenis, maar deze droom voelde zo diep en intens aan dat ik me daarom afvroeg of het niet een belangrijke betekenis geeft, iets essentieel. Weten jullie iets meer over tsunami -dromen? alvast bedankt! groetjes Najomi

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024