Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

school en niet kunnen slagen voor examens

BvB
12 jaar geleden

Ik droom de laatste weken elke keer hetzelfde, en ik kan me herinneren dat ik dit "vroeger" regelmatig droomde, dus ik ben toch wel erg benieuwd wat dit betekent.
Ineens zit ik weer op de middelbare school en de examens komen in zicht, eindelijk mijn diploma.
Maar dan kom ik erachter dat ik het hele jaar geen aardrijkskunde heb gevolgd, die lessen had ik elke keer overgeslagen dus ik kan helemaal geen examen doen en kan dus ook niet slagen!!!

Ook droom ik een variant hiervan, namelijk dat ik te laat ben om op tijd in de les te komen en daarom maar helemaal niet ga omdat het maar twee uurtjes tekenen is. Maar daardoor loop ik zover achter met tekeningen dat ik dat allemaal niet meer in kan halen voor het einde van het jaar.

Ik ben zo benieuwd wat dit betekent, iemand een idee???

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024