Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gedwongen model.

12 jaar geleden

Ik had laatst gedroomd dat ik in de auto naar Duitsland was samen met een vriendin en m'n zusje. We haalde onderweg wat eten bij de McDonalds waar ik een vrouw tegen kwam die tegen mij zei dat ik een mooie meid was. Ik bedankte haar en liep verder. De vrouw pakte me bij m'n arm vast en schreeuwde ; JIJ WORD MODEL! Ik schrok en probeerde me weg te trekken wat uiteindelijk lukte. De vrouw rende achter me aan en ik stapte snel de auto in. We vergrendelde de ramen en deuren, maar de vrouw ging op de ramen slaan en schreeuwde weer dat ik model moest worden. Ik schreeuwde terug dat ik psycholoog wil worden en dat ze weg moest gaan. De vrouw klemde zich vast aan de auto en ik begon bang te worden. We reden snel weg, maar gek genoeg bleef ze aan de auto vastgeklemd. Na een klein tijdje was ik opeens in een inrichting, precies waar ze me wou hebben. Ze liet kinderen eten tekenen op blaadjes en het daarna verscheuren. Ik schrok van wat ik zag en liep een kamer in waar een heel dik meisje stond, ook zij wou net als ik weg. De kinderen noemde haar en mij dik, waar ik behoorlijk boos van werd. Ik zei dat er niks mis was met mijn lichaam en dat als ik me er goed in voel er niks is en dat ze allemaal gestoord waren. De ouders van het dikke meisje kwamen binnen, wat je duidelijk kon zien. Toen de deur open stond greep ik m'n kans en rende naar de trappen, waar ik per trap met twee sprongen beneden was. Toen ik buiten stond was m'n oom er opeens die tegen kinderen op een pleintje schreeuwde dat ze dik waren en niet op zijn terrein mochten komen. Ik rende terug naar de auto waar m'n zusje en vriendin zaten. We reden snel weg en onderweg belde ik m'n ouders dat ik terug naar huis kwam en ik alles wel zou uitleggen.

Precies het moment dat ik ophing ging m'n wekker af. Ik was echt heel uitgeput en bang. Telkens als ik weer aan die vrouw en die inrichting denk word ik gek en ik vraag me heel erg af wat deze droom betekend. Als het duidelijk is kan ik het loslaten, want nu zit ik er nog mee.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door Brritt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024