Hallo,
Ik heb vannacht heel erg raar gedroomd en omdat ik niet meteen de symboliek kon terugvinden, dus daarom hoop ik dat jullie misschien kunnen helpen. Even de situatie schetsen. Momenteel ben ik 38 weken zwanger. Ik en mijn vriend zijn echt aan het uitkijken naar de bevalling, dus ben er niet bang voor, alleen maar heel erg klaar. Vannacht droomde ik vanalles, maar de elementen die ik onthouden heb zijn deze.
Ik zat in een ruimte een kaarte te bestuderen dat van mijn nieuwe collega bleek te zijn (ze vervangt mij). Ik kon echter niet uitmaken waar het kaartje voor diende, het was geen geboortekaartje, geen trouwaankondiging. Het vertelde eerder kort hoe zij haar vriend had leren kennen, namelijk via zijn broer, die ook een geweldig toffe vrouw had, stond er allemaal op vermeld. Er wordt op de deur geklopt en een andere collega van mij opent de deur. Daar staan mijn ouders, ik weet dat zij het zijn, maar negeer hen en kijk niet om. Ze komen een ziektebriefje binnenbrengen, het is niet onmiddellijk duidelijk welk en waarom, maar ik vermoed dat het voor mij is. Mijn vader steekt nog even een verhaaltje af in de zin van: "want bij ons werkt het zo..." en ik schaam me al gelijk.
Het volgende moment lijk ik op de achterbank van de auto te zitten, mijn ouders zitten alletwee aan een kant van me, dat hoor ik, maar ik zie ze niet, ik kijk alleen voor me uit. Ik heb geen kleren aan en zie alleen mijn schaamhaar, dat roze geverfd is. MIjn vader hoor ik aan de ene kant zeggen: "je hebt er toch niks aan gedaan...", waarna mijn moeder terugreageert "allee, zie jij dat dan niet?". We passeren drie koeien, die volgens mijn droom ook geverfd zijn, maar zo zien ze er niet uit. maar die zijn maar heel even in beeld.
Als iemand misschien een idee heeft, brandt maar los!