Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bewust dromen

Simion
12 jaar geleden

Ik hoop echt dat jullie mee kunnen helpen. Mijn droom is:

Ik was bezig met Tarot. Ik kon heel goed mee omgaan. Wist wat ik doe. Ik had een paar boeken, die heel belangrijk waren en krachtig. Ik heb ineens een andere deck gaan gebruiken. Vertelde wat meer, was krachtiger, kon verschuivingen veroorzaken in de realiteit. Mijn neef zei dat ik me niet moest hier bemoeien en wij gingen naar de andere kamer waar mijn moeder en vader waren. Wij waren blijkbaar aan het verhuizen, maar wij moesten ook iets vieren, er waren 2 taarten gebakken. Maar ik had honger dus ik begon te eten van de taart. Mijn vader begon te lachen. Ik wou aan hem een stukje geven, maar hij wou niet. Toen ineens werd alles veranderd. Wat dieper gegaan.

Ik, mijn moeder en zus waren wij samen op een plek, grafkamer. Ineens had ik een boek gevonden. In het boek stond geschreven over elk persoon wat hij moest ondergaan, hele leven, vorige levens, alles. Voor mij had ik niet geprobeerd te lezen. Wel over mijn vader, dat hij een overbrugging moest ondergaan en hij moest eigenlijk wel overleven, maar er is iets misgegaan, hij moest niet dood gaan. Toen hebben wij van mijn moeder gelezen en van mijn zus. Er was dichterbij een graaf. Het was iemands graaf. De naam begon met Mainesui en nog twee namen, maar ze waren ook zo moeilijk te lezen en veel langer…heb het gevoel dat het een vrouw was. Er was een kruis daarop…maar gebroken, kon de jaartal niet lezen. Ik weet wel dat ik droomde, maar ik had het gevoel dat wij gesloten werden. Wij konden niet meer ontwaken.…ik was zeer bewust. Ik had daar het gevoel dat ik al een keertje was geweest. Werkelijk weet ik niet of ik ooit zoiets heb gedroomd. Maar wist wel van de vorige keer wat ik moest doen..…eerdere keer was ik alleen. …ineens veranderde alles. Ik herinner me dat ik alleen was, ineens kwam van ergens mijn zus…zij probeerde ook te ontwaken, maar wij waren gesloten. Wat wij ook deden, konden wij niet. Ik had mezelf in een water gegooid om te ontwaken, maar het lukte niet. Er was namelijk dichterbij een soort meer. Wij gingen onze moeder zoeken…wij hadden precies haar gevonden in het grafkamer. Zij zei, dat ze misschien al dood was, omdat zij niet kon ontwaken, maar dat hadden wij met zijn 3 dezelfde “probleem”. Zij was niet dood, wij konden gewoon niet ontwaken. Ik wist dat ik een contact moest makken of iets aan doen om wakker te worden. Als ik een contact had met mij zelf, wist ik zeker dat ik zou ontwaken….er was niemand die ons wakker kon maken op de eerst niveau (in het huis, waar de tarten waren), maar wij wisten wel dat er niemand zou dat ook doen…ik had het idee via skype…ik ging bellen via skype naar mijn nichtje om ons wakker te maken…maar toen ineens ben ik uit mijn droom gegooid. Ik weet niet over mijn moeder en zus, wat er verder gebeurde .

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024