Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over mezelf

jay
12 jaar geleden

hallo,

ik droomde twee keer achter elkaar (dezelfde nacht) dat ik mezelf zag. de eerste keer is vaag maar de tweede keer helder:
ik zag mezelf zitten op de rand van een bad in de spiegel. (geen spiegelbeeld, ik stond ergens anders en zag mezelf niet in de spiegel)
ik was bleek en staarde recht voor me uit, doodstil.
toen ik nog es goed keek zag ik hetzelfde, echter mijn ogen waren bloeddoorlopen en ik zag er ongezonder uit. mijn hoofd leek op een ander lichaam te zitten, en had ook een andere kleur. het was niet eng, eerder wonderlijk, ook omdat ik me bewust was van mezelf, dat ik er dus dubbel aanwezig was, hoewel ik mezelf niet kon zien in de spiegel. ook dat vond ik niet vreemd in de droom.
vond het wel een bijzondere droom en ben benieuwd hoe jullie daar over denken.

groet, jay

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024