Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over oud-collega die ongeluk heeft gehad

nietbelangrijk
12 jaar geleden

Goedeavond,

Vannacht heb ik gedroomd dat ik wakker werd in een bed met een oude collega van mij. Ik heb ong. 3 jaar geleden een tijdje met haar gewerkt en daarna een aantal keer met haar gezoend tijdens het uitgaan maar meer niet.

Nu is het zo dat zij ong. een half jaar geleden een ongeluk heeft gehad waardoor zij 1 van haar benen is verloren. Ik heb toen niks van me laten horen. (kaartje gestuurd of iets dergelijks...)

In mijn droom werd ik wakker met haar naast me en het voelde op dat moment écht heel goed.... Nu loop ik de hele dag al rond met de vraag of dit iets betekent... Heeft dit iets met het ongeluk te maken? Een schuldgevoel over het niks van me laten horen misschien?

Wat betekent dit of heeft het uberhaupt een betekenis?

Groet. J.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024