Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wie kan mijn (hele rare) droom verklaren?

harry potter
12 jaar geleden

Ik had afgelopen nacht een extreem rare droom, geen idee hoe ik erop ben gekomen, dus ik vroeg me af of het iets betekent.
In mijn droom was ik Harry Potter, maar dan de meisjes variant. Mijn naam was Lieke in mijn droom. Ik zat in een badkamer met mijn familie en ze hadden een bad met honing voor me klaargemaakt, dus ik ging erin. (ik was dus naakt met mijn hele familie erbij, beetje raar lijkt me haha) Mijn stiefmoeder en tante waren ongesteld dus ze bloedden uit hun voeten. Plotseling was ik op een woonboot met Voldemort. Hij wilde seks hebben met me en ik vond dat wel goed, want hij had nog nooit seks gehad met een vrouw. Hij kon alleen geen stijve krijgen, dus hij wilde niet meer. Hij was echt heel erg verlegen en zei bijna niks. Vervolgens ging hij weg om fruit te kopen en werd ik wakker.

Oke.. kan het ook zijn dat dromen helemaal niks betekenen? Ik hoop dat iemand dit kan beantwoorden, ik vraag me het af :)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024