Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nare, rare en vooral zorgwekkende droom

Leon
12 jaar geleden

Hoi iedereen,

Ik droom al zolang ik me kan herinneren, nooit heb ik zo een droom gehad als nu.
Ik droomde over wespen en een kraai, ik maak me hier zorgen om, het zijn namelijk erg slechte voortekenen.
Ik heb de droom uitgeschreven :

Ik zat op een soort van terras, de nacht breekt aan en ik zoek een plek om te slapen.
Blijkbaar hoor ik bij het persooneel, ik neem een collegae meer, ze brengt de nacht bij mij door. Slapen doen we in 1 van de 3 appartementen, het 1e appartement kan niet omdat daar wespen in zouden zitten dus gaan we in het 3e appartement
Ik kan me verder het meisje niet meer herinneren, ik zit in dat appartementen en wordt aangevallen door 2 hele grote wespen, hoornaren, ik ren naar buiten, meen me te herinneren dat het er uit zag als een stationshal. Ik roep om mijn moeder, ik heb haar nodig want zij is niet bang van de wespen en helpt mij wel. Mijn moeder is nergens te bekennen, ik sta er helemaal alleen voor, ik pak 1 wesp van mij shirt af en knijp die tussen mijn vingers dood de andere wesp verdwijnt. ( p.s., mijn moeder woont in Tsjechië ik in Nederland )

We zitten in de auto, ik zit achterin, een raar insect zit bij mijn raam, ik schrik ervan ik schreeuw en degene met wie ik in de auto zit stop, er staat een bord langs de weg, over dat insect, blijkbaar is een het lokaal insect. Het insect heeft mij niets gedaan en details heb ik niet echt.
Later loop ik in wat tsjechie zou moeten zijn , ik hoor bij een touristengroep, het is echter niet tsjechie maar ierland, de gids spreekt ook iers en wij lopen door de gesteenten langs de kust. We komen uit bij een soort strandje, de zon schijnt en er zit een man, die vereerd iets aan het water, ik kan me niet herinneren wat (misschien dat insect maar dan veel groter ), maar ik vond het eng.
Vervolgens zit ik aan een bar, mijn pakje sigaretten ligt op de bar en ik zit naast een dame, ik steek een sigaret op en zij zegt dat zij als ze gaat werken een stuk minder zal gaan roken. De sigaret die zij eerder tussen haar vingers had steekt zij niet op. Ik voel een schaamte opkomen, naast mij staan mijn ouders, te staren naar het pakje sigaretten, ze veroordelen mij omdat ik rook.
Vervolgens zie ik een woonkamer, er lopen katten in, er land een meeuw in die woonkamer en valt die katten aan, ik zit zeer geboeid te kijken maar kan weinig zien, er is iets (een muur ? ) die het zicht beperkt.
Vervolgens vliegt er vanaf de zijkant een pikzwarte kraai in mijn gezicht, met veel herrie, ik schrik hier zo enorm van dat ik wakker wordt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024