Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Auto in het water

justme85
12 jaar geleden

Hoi allemaal,

met grote regelmaat lees ik de berichten op deze website en nu had ik vannacht een droom die me zo bijgebleven is, dat ik me afvraag of iemand de betekenis hiervan begrijpt.

Ik reed in een auto en eerst was dit gewoon op een weg, later veranderde het in een soort parcours. In het begin reed ik met de auto in het water en schrok hier erg van, de auto zonk vrij snel, maar ik kon direct uit de auto klimmen en naar boven zwemmen om vervolgens weer verder te rijden. Dit gebeurde zo een aantal keren achter elkaar en toen de weg een parcours werd, steeds sneller achter elkaar. Elke keer bleef ik eruit klimmen en dit ging me steeds sneller en gemakkelijker af.

Kan iemand me helpen met de betekenis van deze droom? Alvast bedankt!

12 jaar geleden

Zie jij het leven als een wedstrijd, een grote uitdaging? OF eerder gezegd de controle over jouw leven hebben en houden. Daar draait het om in de auto. Dreig je daarbij jezelf te verliezen in de emoties wanner blijk dat jij de race niet kan winnen? Wat ik wel zie is dat je een doorzetter bent , vallen en opstaan

Groet Jan

2 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door jan123.

justme85
12 jaar geleden

Ik ben wel een echte controlfreak als je dat bedoelt en begin na wat veranderingen in mijn leven langzaam aan in te zien dat ik soms meer van dag tot dag moet leven. Niet teveel naar de toekomst kijken. Zou het daar betrekking op kunen hebben?

12 jaar geleden

Yep , een droom auto´s hebben met controle te maken. Zelf weet je heel goed het antwoord. Leren loslaten

Groeten Jan

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024