Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ruzie beste vriendin

Sandra26
12 jaar geleden

In het echt heb ik momenteel een maand ruzie met een goede vriendin van mij, ze zegt altijd dat ik haar beste vriendin ben, maar ze haalt zo veel streken uit dat ik hier aan begin te twijfelen. Ze doet veel dingen die niet mogen en waar ik het niet mee eens ben en vraagt veel van mij maar voor mijn gevoel geeft ze me weinig terug. Nu heb ik dus een maand ruzie met haar, (de ruzie ging over dingen die ze mij heeft gezegd, hoe ze over mij denkt, maar op een hele nare en boze manier en het is ook een totaal verkeerd beeld, dat terwijl ik haar al minstens 10 jaar ken) maar ik vind dat de schuld bij haar ligt, en ik heb haar laten weten dat als zij het goed wil maken ze naar mij moet komen, want zij was (alweer) degene die fout zat/zit.

Nu heb ik al 2 keer gedroomd dat ik het goed heb gemaakt met haar maar dat ik het er eigenlijk hier niet mee eens ben en heel boos wordt als ik wakker wordt, dat ze me zo snel (in mijn droom) heeft kunnen ompraten en het daardoor weer goed is. Hier baal ik enorm van en ik weet ook niet wat dit te betekenen heeft. Zij zegt hierin binnen 2 minuten sorry blablabla... en dan denk ik in me droom, 'oke het is weer goed', maar ik wil niet dat het zo steeds gaat. Ik wil dat ze voor me vecht, maar dat idee krijg ik nooit.

Wat betekend mijn droom en wat moet ik met deze situatie aan?

12 jaar geleden

Hoi Sandra26

Een droom waarin je ruziet met je vriendin hebt duidt erop dat er verborgen bittere gevoelens en conflicten tussen jou en die vriendin zijn. Je vind het moeilijk om hierover te praten, waar door jij je gouw laat om laat praten, dat het weer goed lijjkt, maar het neemt de problemen niet weg. Deze droom helpt je om een manier van communicatie te zoeken met je vriendin in het echte leven.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024