Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo allemaal,
ik droomde vanacht dat ik met de auto naar een benzine station ging om te tanken. Het benzine station was helemaal wit.
toen ik getankt had en om de auto heen liep stond er een emmer met afgehakte voeten. Er stond veel bloed in.
ik ging naar binnen om te betalen en zag daar een tweepersoonsbed staan waar mijn man in lag te slapen.
ik maakte hem wakker en zei er is werk aan de winkel. Naast het bed stond een enorm groot hert met een groot gewei.
die lipe met mij mee naar buiten.
toen werd ik helaas wakker van de wekker.
hoor graag!
groet, Yvonne
Dag Yvonne,
Ik laat jouw droom even op mij inwerken..
Ik kom er morgen op terug
Groeten Jan
Heb je zelf trouwens al nagedacht over de betekenis?
Kun je iets meer info geven over de situtie waar je nu in zit momenteel?
Groet Jan
hoi Jan,
ik zit in grote veranderingsprocessen en heb daarvoor brandstof nodig. Het zeer aanwezige wit, staat wellicht voor zuiverheid.
Wellicht dat ik de innerlijke man in mijzelf wakker gemaakt heb en dat de afgehakte voeten staan voor van je voetstuk gevallen??
Voeten hebben altijd met je basis te maken natuurlijk, hoe je op de wereld staat.
het grote hert wellicht voor kracht, vruchtbaarheid en scheppingskracht die me verder begeleid...
Hai Yvonne,
Haha , Natuurlijk wist je de betekenis zelf al. Kan ook niet anders met zo;n zuivere droom
Dit is hoe ik het zie:
Je zit inderdaad in een heel mooi proces , je hebt inderdaad behoefte aan extra energie. De verbinding naar boven , het kruin chakra is (kleur wit) is prima in orde zo te zien. De basis chakra (kleur rood) is misschien wat minder ontwikkeld. Bloed = levensenergie en de kleur van het basis chakra , deze is gekoppeld aan de voeten en stuitje.
Samen met de emmer maakt dit verzamelen van basis energie, kracht ?
Jouw wederhelft , jouw mannelijke krachten , jouw daadkracht , jouw powerrr , is nog aan het sluimeren in het bed maar, dat duurt niet lang meer want het is de laatste stap voor het afrekenen.
Het hert is al helemaal volmaakt met een krachtig gewij wat veel energie uitstraalt. Het hert is jouw instinctieve kant die jouw mag begleiden.
Ik zou naar basis energie gaan kijken , even met beide voeten op de grond, wandelen is erg goed. Er zijn zat edelstenen te vinden die basis versterkend zijn. Ook visualisaties met aarden werkt maar dat weet je al wel denk ik,.
Maar eigenlijk denk ik dat jij al precies weet wat je nodig hebt. Ga ervoor!
Ik wens je heel veel plezier met je ontwikkeling.
Ben benieuwt
Groet Jan
2 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door jan123.
ha die Jan,
ha ha ja ben net terug van een mooie wandeling!
Dank voor de mooie aanvullingen! helder.
ik ga voor m'n basis..
hou je op de hoogte!
harte groet,
Yvonne
Droominfo, © 2024