Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
droom
asja123
12 jaar geleden
dit is wat ik droomde vanacht:
ik zat in een bus met allemaal mensen met blauwe ogen (ik kende ze niet) ik was bang voor ze maar toch ook weer niet.
omdat ik niet wilde dat ze me niets zouden doen ging ik doen alsof ik sliep. en toen stopte de bus alle mensen liepen uit de bus. en eentje streek met zijn hand over mijn hoofd.
weet iemand misschien iets te vertellen over de betekenis van mijn droom?
in elk geval alvast bedankt.
Ik kan je niet helpen omdat ik niet weet wat blauwe ogen voor jouw betekend.
Kan dat iets met jouw cultuur te maken hebben? In bepaalde culturen hebben ze blauwe kralen , het boze oog , dat onheil zou weren,
Een blauwoog in je droom betekent dat je de waarhied van iets niet te willen zien. Het doen alsof je sliep heeft te maken met je zelf voor de gek houden, dus deze droom zegt iets over je zelf.
Zie je mensen in je droom je niet kent heeft dat met eigenschappen die je nog niet kent en die je onder ogen mag zien, of iets mee kan doen.
Het kan ook betekenen dat je emotionele pijn ervaart die misschien met een romantische pijn te maken heeft
Een hand in je droom staat voor een form van commenicatie, misschien mag je iemand een helpende hand bieden
Een aai over je haar kan een bemoedeging betekenen.
Kijk maar.
Groeten Hans.
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.