Al zolang ik het mij kan herinneren, heb ik dromen over mijn eerste liefde. Toen ik een dagboek kreeg, ben ik ze gaan opschrijven en tot de dag van vandaag heb ik regelmatig dromen over hem. Eerst dromen over dat ik niet wil dat hij weet dat ik verliefd op hem ben. Daarna dromen over dat ik hem tegenkom. En tegenwoordig droom ik dat hij mij "advies" geeft of mij de liefde verklaart. Een keer droomde ik dat hij vanalles deed om mijn aandacht te trekken. Ook heeft hij zijn nummer in mijn telefoon gezet (in mijn droom) en het lijkt alsof hij op allerlei manieren contact wil maken (per brief, per telefoon, met kado's...)
Het vreemde is dat ik buiten de droomwereld hem door de jaren heen wel vaker gezien heb, of iets over hem gehoord heb. Alles gebaseerd op toeval. Mensen die hem toevallig kennen en ter sprake brengen zonder dat ik het wist. Ik ben ergens waar hij toevallig langsloopt of langsrijdt (hij heeft een eigen bedrijf en rijdt in een bus waar zijn naam groot opstaat). Dit laatste heb ik vaker meegemaakt. Maar de dromen over hem gaan soms best ver. Vooral nu het de liefdesverklaringen zijn, voel ik me er ongemakkelijk bij. Niet omdat ik er voor weg wil lopen, zoals vroeger, maar omdat hij getrouwd is en kinderen heeft.
Herkent iemand dit?
Groeten, Kim